FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. Wat is de levertijd als ik een bestelling plaats?

    Indien voorradig worden onze artikelen op werkdagen en indien besteld voor , dezelfde dag verstuurd. Zodra het verzendetiket door ons is aangemaakt, ontvangt u van ons een e-mail met daarin de track en trace gegevens van uw bestelling. Hieronder vindt u een tabel met het gemiddelde aantal transitwerkdagen per land.

      Gemiddelde verzendtijd
    Nederland 1
    België 1
    Tsjechië 7
    Denemarken 5
    Estland 5
    Finland 7
    Frankrijk 3
    Duitsland 2
    Hongarije 5
    Italië 3
    Letland 6
    Oostenrijk 3
    Noorwegen 7
    Polen 5
    Portugal 6
    Roemenië 10
    Slowakije 3
    Slovenië 3
    Spanje 5
    Zweden 5
    Zwitserland 3
    Verenigd Koninkrijk 3
    Lees verder

Latest Questions

  1. Worden de pennen in een doosje geleverd?

    Alle pennen worden geleverd in een bijbehorende geschenkverpakking. Dit gebeurt standaard en hier hoeft u niets extra’s voor te doen.

    Lees verder
  2. Waar stuur ik mijn pen naar toe ter reparatie?

    U kunt uw, bij ons aangekochte, bestelling binnen de garantietermijn ter reparatie retourneren aan:

     

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11A
    4004 JL Tiel
    NL

    Lees verder
  3. Mijn vulpen hapert bij het schrijven, wat kan ik doen?

    In het geval dat uw vulpen hapert, kun u de penpunt het beste even losdraaien van de houder en een nachtje laten weken in een kopje lauw water met een druppeltje afwasmiddel. Vervolgens spoelt u de penpunt goed uit en laat u deze drogen. Daarna plaatst u een vulling in de vulpen en kunt u ermee schrijven. Het probleem zou op deze manier verholpen moeten zijn.

    Lees verder
  4. Ik wil graag meerdere pennen bestellen. Kan ik dan ook een namenlijst apart aanleveren?

    Natuurlijk is het mogelijk om bij Penshop meerdere pennen met gravure, middels een aparte namenlijst, te bestellen. Gelieve bij de bestelling via de webshop in de twee gravure regels "PER MAIL" (zoals in de afbeelding hieronder) in te vullen. Let op: plaats géén andere gravure dan PER MAIL, anders zal deze tekst worden gegraveerd op de pen. Stuur vervolgens per mail uw ordernummer en de te graveren namenlijst in Microsoft Word of Excel naar ons toe.

     

    Lees verder
  5. Kan ik een logo laten graveren en welke extra kosten zijn hieraan verbonden?

    Naast het kopen van pennen en vulpennen bij Penshop.nl, is het mogelijk om uw logo te laten graveren of bedrukken. Het graveren van pennen kan vrij complex zijn. Iedere pen beschikt namelijk over een andere materiaalsamenstelling, waardoor het resultaat kan variëren. De voorwaarden en kosten voor het graveren van een logo verschillen hierdoor per pen. Een indicatieprijs is als volgt: €37.50 instelkosten + €0.55-€3.75 per pen (exclusief btw) Neem contact met onze klantenservice op via het e-mailadres info@penshop.nl voor meer informatie.

    Lees verder
  6. Waar vul ik als bedrijf buiten Nederland mijn BTW nummer in en ontvangen wij de factuur zonder BTW als een intracommunautaire levering?

    Het is mogelijk voor bedrijven buiten Nederland, indien u over een geldig en controleerbaar belastingnummer beschikt, om een rekening zonder BTW op te stellen. Maak een account aan als zakelijke klant met uw BTW nummer voor de vies controle. Na het plaatsen van de bestelling via de webshop ontvangt u automatisch een factuur zonder BTW. Voor meer informatie over procedures neemt u contact op met de klantenservice via de website.

    Lees verder
  7. Kan ik als bedrijf of instelling op rekening bestellen?

    Als zakelijke klant heeft u bij ons de mogelijkheid om op rekening te bestellen. Meldt u zich bij voorkeur als zakelijke klant aan met uw BTW-nummer en selecteer vervolgens in de check-out de optie 'op rekening betalen'. Ook is het mogelijk om bij het plaatsen van een bestelling te kiezen voor de betaaloptie 'handmatige overboeking'. Vervolgens verzendt u direct hierna een e-mail met uw ordernummer. Wij zullen uw order dan voor u aanpassen.

    Lees verder
  8. Mag ik een pen met gravure retourneren?

    Helaas nemen wij geen gegraveerde pennen retour, enkel als er sprake is van een foutieve gravure gemaakt door Penshop Europe B.V.

    Lees verder